ridm@nrct.go.th   ระบบคลังข้อมูลงานวิจัยไทย   รายการโปรดที่คุณเลือกไว้

Exploring the knowledge gap in learning numeracy before formal Schooling.

หน่วยงาน Universiti Sains Malaysia, Malaysia

รายละเอียด

ชื่อเรื่อง : Exploring the knowledge gap in learning numeracy before formal Schooling.
นักวิจัย : Ghazali, Munirah
คำค้น : L7-991 Education (General)
หน่วยงาน : Universiti Sains Malaysia, Malaysia
ผู้ร่วมงาน : -
ปีพิมพ์ : 2558
อ้างอิง : Ghazali, Munirah (2015) Exploring the knowledge gap in learning numeracy before formal Schooling. Project Report. Universiti Sains Malaysia. (Submitted)
ที่มา : -
ความเชี่ยวชาญ : -
ความสัมพันธ์ : http://eprints.usm.my/31833/
ขอบเขตของเนื้อหา : -
บทคัดย่อ/คำอธิบาย :

This research investigated Malaysian preschool children's acquisition and understanding of number concepts with respect to number representations. Furthermore this research too explored knowledge regarding parental involvement in facilitation their children's acquisition of numeracy and number concepts. Eleven preschool children were interviewed using Numeracy Task. The Numeracy Task was developed to measure preschool children's knowledge in learning numeracy.

บรรณานุกรม :
Ghazali, Munirah . (2558). Exploring the knowledge gap in learning numeracy before formal Schooling..
    กรุงเทพมหานคร : Universiti Sains Malaysia, Malaysia.
Ghazali, Munirah . 2558. "Exploring the knowledge gap in learning numeracy before formal Schooling.".
    กรุงเทพมหานคร : Universiti Sains Malaysia, Malaysia.
Ghazali, Munirah . "Exploring the knowledge gap in learning numeracy before formal Schooling.."
    กรุงเทพมหานคร : Universiti Sains Malaysia, Malaysia, 2558. Print.
Ghazali, Munirah . Exploring the knowledge gap in learning numeracy before formal Schooling.. กรุงเทพมหานคร : Universiti Sains Malaysia, Malaysia; 2558.