ridm@nrct.go.th   ระบบคลังข้อมูลงานวิจัยไทย   รายการโปรดที่คุณเลือกไว้

The Relative importance of store attibutes on consumers' response towards drug store: the moderating effect of buying purpose

หน่วยงาน จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย

รายละเอียด

ชื่อเรื่อง : The Relative importance of store attibutes on consumers' response towards drug store: the moderating effect of buying purpose
นักวิจัย : Karnt Wongsuphasawat
คำค้น : -
หน่วยงาน : จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
ผู้ร่วมงาน : Tanattha Kittisopee , Chulalongkorn University. Faculty of Phamaceutical Science
ปีพิมพ์ : 2549
อ้างอิง : 9741426623 , http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/41477
ที่มา : -
ความเชี่ยวชาญ : -
ความสัมพันธ์ : -
ขอบเขตของเนื้อหา : -
บทคัดย่อ/คำอธิบาย :

Thesis (Ph.D.)--Chulalongkorn University, 2006

บรรณานุกรม :
Karnt Wongsuphasawat . (2549). The Relative importance of store attibutes on consumers' response towards drug store: the moderating effect of buying purpose.
    กรุงเทพมหานคร : จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย.
Karnt Wongsuphasawat . 2549. "The Relative importance of store attibutes on consumers' response towards drug store: the moderating effect of buying purpose".
    กรุงเทพมหานคร : จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย.
Karnt Wongsuphasawat . "The Relative importance of store attibutes on consumers' response towards drug store: the moderating effect of buying purpose."
    กรุงเทพมหานคร : จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2549. Print.
Karnt Wongsuphasawat . The Relative importance of store attibutes on consumers' response towards drug store: the moderating effect of buying purpose. กรุงเทพมหานคร : จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย; 2549.