ชื่อเรื่อง | : | Advertising on the internet |
นักวิจัย | : | Becker, Andreas |
คำค้น | : | DRNTU::Social sciences::Mass media::Alternative media , DRNTU::Social sciences::Journalism::Magazine publishing |
หน่วยงาน | : | Nanyang Technological University, Singapore |
ผู้ร่วมงาน | : | - |
ปีพิมพ์ | : | 2539 |
อ้างอิง | : | Becker, A. (1996). Advertising on the internet. In Workshop on the Impact of New Multimedia Environment on Newspapers and Magazines: Bangkok, October 25-26, 1996. Singapore: Asian Media Information and Communication Centre. , http://hdl.handle.net/10220/1578 |
ที่มา | : | - |
ความเชี่ยวชาญ | : | - |
ความสัมพันธ์ | : | - |
ขอบเขตของเนื้อหา | : | - |
บทคัดย่อ/คำอธิบาย | : | - |
บรรณานุกรม | : |
Becker, Andreas . (2539). Advertising on the internet.
กรุงเทพมหานคร : Nanyang Technological University, Singapore. Becker, Andreas . 2539. "Advertising on the internet".
กรุงเทพมหานคร : Nanyang Technological University, Singapore. Becker, Andreas . "Advertising on the internet."
กรุงเทพมหานคร : Nanyang Technological University, Singapore, 2539. Print. Becker, Andreas . Advertising on the internet. กรุงเทพมหานคร : Nanyang Technological University, Singapore; 2539.
|