ridm@nrct.go.th   ระบบคลังข้อมูลงานวิจัยไทย   รายการโปรดที่คุณเลือกไว้

Peranan Guru Pembimbing Dalam Penyeliaan Latihan Mengajar

หน่วยงาน Universiti Sains Malaysia, Malaysia

รายละเอียด

ชื่อเรื่อง : Peranan Guru Pembimbing Dalam Penyeliaan Latihan Mengajar
นักวิจัย : Mohamed, Abdul Rashid , Ismail, Zurida
คำค้น : LB2300 Higher Education
หน่วยงาน : Universiti Sains Malaysia, Malaysia
ผู้ร่วมงาน : -
ปีพิมพ์ : 2545
อ้างอิง : http://eprints.usm.my/34089/1/Jilid_18_Artikel_05.pdf , Mohamed, Abdul Rashid and Ismail, Zurida (2002) Peranan Guru Pembimbing Dalam Penyeliaan Latihan Mengajar. The Asia Pacific Journal of Educators and Education (formerly known as Journal of Educators and Education), 18 (1). pp. 1-9. ISSN 2289-9057
ที่มา : -
ความเชี่ยวชาญ : -
ความสัมพันธ์ : http://apjee.usm.my/JPP_18_2003/Jilid%2018%20Artikel%2005.pdf , http://eprints.usm.my/34089/
ขอบเขตของเนื้อหา : -
บทคัดย่อ/คำอธิบาย :

The involvement of schools in teacher education programs have been going on for years because the schools are seen as the most appropriate place to educate teachers. The school community has the teaching experience, background knowledge of the school, and understands the school atmosphere.

บรรณานุกรม :
Mohamed, Abdul Rashid , Ismail, Zurida . (2545). Peranan Guru Pembimbing Dalam Penyeliaan Latihan Mengajar.
    กรุงเทพมหานคร : Universiti Sains Malaysia, Malaysia.
Mohamed, Abdul Rashid , Ismail, Zurida . 2545. "Peranan Guru Pembimbing Dalam Penyeliaan Latihan Mengajar".
    กรุงเทพมหานคร : Universiti Sains Malaysia, Malaysia.
Mohamed, Abdul Rashid , Ismail, Zurida . "Peranan Guru Pembimbing Dalam Penyeliaan Latihan Mengajar."
    กรุงเทพมหานคร : Universiti Sains Malaysia, Malaysia, 2545. Print.
Mohamed, Abdul Rashid , Ismail, Zurida . Peranan Guru Pembimbing Dalam Penyeliaan Latihan Mengajar. กรุงเทพมหานคร : Universiti Sains Malaysia, Malaysia; 2545.