ridm@nrct.go.th   ระบบคลังข้อมูลงานวิจัยไทย   รายการโปรดที่คุณเลือกไว้

Investigating Guided Extensive Reading And Vocabulary Knowledge Performance Among Remedial Esl Learners In A Public University In Malaysia

หน่วยงาน Universiti Sains Malaysia, Malaysia

รายละเอียด

ชื่อเรื่อง : Investigating Guided Extensive Reading And Vocabulary Knowledge Performance Among Remedial Esl Learners In A Public University In Malaysia
นักวิจัย : Tan , Debbita Ai Lin
คำค้น : P Language and Literature
หน่วยงาน : Universiti Sains Malaysia, Malaysia
ผู้ร่วมงาน : -
ปีพิมพ์ : 2559
อ้างอิง : http://eprints.usm.my/30470/1/DEBBITA_TAN_AI_LIN.pdf , Tan , Debbita Ai Lin (2016) Investigating Guided Extensive Reading And Vocabulary Knowledge Performance Among Remedial Esl Learners In A Public University In Malaysia. PhD thesis, Universiti Sains Malaysia.
ที่มา : -
ความเชี่ยวชาญ : -
ความสัมพันธ์ : http://eprints.usm.my/30470/
ขอบเขตของเนื้อหา : -
บทคัดย่อ/คำอธิบาย :

Penyelidikan menyokong pembacaan ekstensif, yang tertumpu pada pembelajaran kebetulan (incidental learning), sebagai wadah utama bagi perkembangan pengetahuan kosa kata bahasa kedua/asing. Research supports extensive reading, which draws on incidental learning, as a primary tool for second/foreign language vocabulary knowledge development.

บรรณานุกรม :
Tan , Debbita Ai Lin . (2559). Investigating Guided Extensive Reading And Vocabulary Knowledge Performance Among Remedial Esl Learners In A Public University In Malaysia.
    กรุงเทพมหานคร : Universiti Sains Malaysia, Malaysia.
Tan , Debbita Ai Lin . 2559. "Investigating Guided Extensive Reading And Vocabulary Knowledge Performance Among Remedial Esl Learners In A Public University In Malaysia".
    กรุงเทพมหานคร : Universiti Sains Malaysia, Malaysia.
Tan , Debbita Ai Lin . "Investigating Guided Extensive Reading And Vocabulary Knowledge Performance Among Remedial Esl Learners In A Public University In Malaysia."
    กรุงเทพมหานคร : Universiti Sains Malaysia, Malaysia, 2559. Print.
Tan , Debbita Ai Lin . Investigating Guided Extensive Reading And Vocabulary Knowledge Performance Among Remedial Esl Learners In A Public University In Malaysia. กรุงเทพมหานคร : Universiti Sains Malaysia, Malaysia; 2559.