ridm@nrct.go.th   ระบบคลังข้อมูลงานวิจัยไทย   รายการโปรดที่คุณเลือกไว้

Siriluck Rotchanakitumnuai
หน่วยงาน สถาบันวิจัยและให้คำปรึกษาแห่ง มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
จำนวนงานวิจัยจำแนกรายปี
บุคคลที่เคยร่วมงานวิจัย
ความเชี่ยวชาญ
บุคคลที่เคยร่วมงานวิจัย
# นักวิจัย ร่วมงาน
1 Speece, Mark 4
2 Siriporn Srisawas 1
3 Krongras Tiatasin 1
4 Natchaya Chummanond 1
5 Sittha Sriaroonnirun 1
6 Laddawan Kaewkitipong 1
7 Veerapong Malai 1
ปี
# พ.ศ. จำนวน
1 2556 3
2 2555 1
3 2554 1
4 2553 3
5 2552 1
6 2551 1
7 2550 2
8 2548 2
9 2547 1
10 2546 1
11 2545 1
ผลงานวิจัย
# หัวเรื่อง
ปี พ.ศ. 2556
1 Assessment of e-procurement auction with a balanced scorecard
2 E-tourism service quality factors: a comparative study of thai and international tourists
3 Social networking management to enhance thailand destination image
ปี พ.ศ. 2555
4 Enhancing trust through IT Risk Management to achieve e-Government Success
ปี พ.ศ. 2554
5 Social network management enhances customer relationship
ปี พ.ศ. 2553
6 Internet bandwidth network quality management : the case Study of Telecom Organization of Thailand
7 Determining the online purchasing loyalty for Thai herbal products
8 Success Factors of Large Scale ERP Implementation in Thailand
ปี พ.ศ. 2552
9 Modeling electronic service acceptance of an e-securities trading system
ปี พ.ศ. 2551
10 Measuring e-government service value with the E-GOVSQUAL-RISK model
ปี พ.ศ. 2550
11 Electronic commerce for low involvement consumer goods : success factors of Thai online merchants
12 The important risk factors of e-government service adoption
ปี พ.ศ. 2548
13 What drives e-service adoption? : the case of internet securities trading in Thailand
14 The impact of web-based service on switching cost : evidence from Thai internet banking
ปี พ.ศ. 2547
15 Corporate customer perspectives on business value of Thai internet banking
ปี พ.ศ. 2546
16 Barriers to internet banking adoption : a qualitative study among corporate customers in Thailand
ปี พ.ศ. 2545
17 The impact of Internet banking on Thai consumer perception