ridm@nrct.go.th   ระบบคลังข้อมูลงานวิจัยไทย   รายการโปรดที่คุณเลือกไว้

Haq, Farooq.
หน่วยงาน Central Queensland University, Australia
จำนวนงานวิจัยจำแนกรายปี
บุคคลที่เคยร่วมงานวิจัย
ความเชี่ยวชาญ
บุคคลที่เคยร่วมงานวิจัย
ปี
# พ.ศ. จำนวน
1 2558 2
2 2556 1
3 2555 2
4 2554 2
5 2553 3
6 2552 3
7 2551 2
8 2550 1
9 2549 3
ผลงานวิจัย
# หัวเรื่อง
ปี พ.ศ. 2558
1 Islamic tourism in India and Pakistan: opportunities and challenges
2 Halal branding of medical tourism: case of Indian hospitals
ปี พ.ศ. 2556
3 Branding spiritual tourism as an innovation for peace between India and Pakistan
ปี พ.ศ. 2555
4 In the foot-steps of Mary MacKillop : the emergence of Australian spiritual tourism marketing
5 Development of spiritual tourism circuits : the case of India
ปี พ.ศ. 2554
6 Health literacy for Muslim consumers : a strategic demarketing approach
7 Exploring marketing strategies for Islamic spiritual tourism
ปี พ.ศ. 2553
8 Public and private partnership approach for applying the tourism marketing mix for spiritual tourism
9 Selective demarketing strategies to Muslim consumers for promoting health literacy
10 Is spiritual tourism a new strategy for marketing Islam?
ปี พ.ศ. 2552
11 Spiritual journey to Hajj : Australian and Pakistani experience and expectations
12 Public and private partnership approach for applying the tourism marketing mix to spiritual tourism
13 Segmentation of the spiritual tourism market
ปี พ.ศ. 2551
14 Marketing spiritual tourism : qualitative interviews with private tourism operators in Pakistan
15 Applying Ansoff’s growth strategy matrix to consumer segments and typologies in spiritual tourism
ปี พ.ศ. 2550
16 Applying porter’s generic strategies to the marketing of spiritual tourism in Pakistan
ปี พ.ศ. 2549
17 The recognition of marketing of spiritual tourism as a significant new area in leisure travel
18 External factors in spiritual tourism segmentation a three country exploratory study
19 Exploring consumer segments and typologies of relevance to spirtual tourism