ridm@nrct.go.th   ระบบคลังข้อมูลงานวิจัยไทย   รายการโปรดที่คุณเลือกไว้

Haddawy, Peter
หน่วยงาน สถาบันวิจัยและให้คำปรึกษาแห่ง มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
และรู้จักในชื่อของ
- Peter Haddawy
จำนวนงานวิจัยจำแนกรายปี
บุคคลที่เคยร่วมงานวิจัย
ความเชี่ยวชาญ
บุคคลที่เคยร่วมงานวิจัย
ปี
# พ.ศ. จำนวน
1 2560 1
2 2556 1
3 2555 2
4 2554 2
5 2553 4
6 2552 4
7 2551 2
8 2550 1
9 2549 1
10 2548 1
ผลงานวิจัย
# หัวเรื่อง
ปี พ.ศ. 2560
1 Bioinformatics tool recommendation based on usage context evidences
ปี พ.ศ. 2556
2 Clinical reasoning gains in medical PBL: an UMLS based tutoring system
ปี พ.ศ. 2555
3 The use of cone-beam computed tomography and virtual reality simulation for pre-surgical practice in endodontic microsurgery
4 Employing UMLS for generating hints in a tutoring system for medical problem-based learning
ปี พ.ศ. 2554
5 METEOR: Medical tutor employing ontology for robustness
6 Intelligent dental training simulator with objective skill assessment and feedback
ปี พ.ศ. 2553
7 Haptic augmented reality dental trainer with automatic performance assessment
8 A virtual reality simulator for teaching and evaluating dental procedures
9 Haptic virtual reality for skill acquisition in endodontics
10 Augmented reality haptics system for dental surgical skills training
ปี พ.ศ. 2552
11 Process and outcome measures of expert/novice performance on a haptic virtual reality system
12 Expanding the space of plausible solutions in a medical tutoring system for problem-based learning
13 A VR environment for assessing dental surgical expertise
14 Providing objective feedback on skill assessment in a dental surgical training simulator
ปี พ.ศ. 2551
15 A collaborative medical case authoring environment based on the UMLS
16 Expanding the plausible solution space for robustness in an intelligent tutoring system
ปี พ.ศ. 2550
17 COMET : a collaborative tutoring system for medical problem-based learning
ปี พ.ศ. 2549
18 Modeling individual and collaborative problem-solving in medical problem-based learning
ปี พ.ศ. 2548
19 Anatomical sketch understanding : recognizing explicit and implicit structure